توییتر از تغییرات بخش اکسپلور و نوتیفیکیشن اخبار در آینده نزدیک خبر داد

توییتر امروز از اعمال تغییراتی در سیستم نوتیفیکیشن اپلیکیشن موبایل خود خبر داد. به زودی در این شبکه

توییتر امروز از اعمال تغییراتی در سیستم نوتیفیکیشن اپلیکیشن موبایل خود خبر داد. به زودی در این شبکه اجتماعی خبرهای جدید برای هر کاربر شخصی‌سازی شده و بسته به علایق او به نمایش در می‌آیند.

در حال حاضر توییتر نوتیفیکیشن اخبار جدید را برای علاقه‌مندان به پیگیری رویدادهای داغ روز ارسال می‌کند. اما قرار است که به زودی، این نوتیفیکیشن‌ها برای هر فرد شخصی‌سازی شوند تا تجربه بهتری از مرور اخبار در محیط توییتر داشته باشید.

نوتیفیکیشن‌های جدید بسته به حساب‌های کاربری مورد علاقه شما و چیزهایی که در موردشان توییت می‌کنید شخصی‌سازی می‌شوند. وقتی یکی از آن‌ها برایتان ارسال شد، کافیست لمسش کنید تا صفحه‌ای حاوی توییت‌های مشابه و ویدیوهای مرتبط با آن خبر برایتان به نمایش در بیاید.

همچنین رویدادهای مرتبط در بالاترین قسمت تایم‌لاین شما نمایش داده می‌شوند. تا امروز این پنل‌ها که “Happening Now” نام دارند برای پیگیری نتایج زنده ورزشی استفاده می‌شد، اما حالا توییتر کاربرد‌های آن را به اخبار مورد علاقه کاربران نیز گسترش داده است. با این حساب از این به بعد در کنار مطلع شدن از اخبار کلی، همیشه اخباری که صرفا برای خودتان اهمیت دارند را هم در بالای تایم‌لاین خود مشاهده خواهید کرد.

اما در کنار این تغییرات، توییتر اعلام کرده که طی ماه‌های آتی تب Explore را هم دستخوش تغییراتی خواهد کرد. قرار است به زودی توییت‌های این بخش نه فقط بر اساس «نوع محتوا» بلکه بر اساس «موضوع» هم طبقه‌بندی بشوند. در این صورت قادر خواهید بود که توییت‌های علمی، سرگرم‌کننده، تکنولوژی و … را به راحتی از یکدیگر تفکیک کنید.

اگر در توییتر فعال باشید، حتما می‌دانید که یکی از نقص‌های بزرگ این شبکه اجتماعی نبود امکان طبقه‌بندی توییت‌هاست. اما به لطف تغییراتی که به تازگی اعلام شده امید می‌رود که این محدودیت توییتر به طور کامل از پیش پای کاربران برداشته شود.

نوتیفیکیشن‌های شخصی‌‌سازی شده برای اخبار طی هفته‌های آتی برای توییتر ارائه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که برای تغییرات بخش اکسپلور باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

 

منبع: digiato

ارسال دیدگاه